Höstlov

Lov innebär en massa roligt & chilliga saker, men det som är skönast är att man kan vara uppe så länge som man vill och sova tills man vill jaa det är så nice :D. Men även slippa tänka på plugg (om man förstås inte har någe plugg som JAG :D, tror iaf det ^^). Sen att bara få vara och göra det man vill, inga måsten liksom. Hitills har jag haft ett riktigt bra lov och hoppas det fortsätter så :). 

Lördag: Åkte in till stan och shoppa lite med mamma på morgonen, fast det blev bara ett par skor och gråa vantar. Sen drog vi till mormor och hälsa på, Linnea var även där :). På kvällen blev det bowling med Emma, Erika och Emmas kompis Jonna och Jonnas kompis Karro hehe.

Söndag: Match, förlorade med 8-2. Och jag var inte med pga att jag hade svårt och andas. Så efter matchen bar det raka vägen hem för att göra Lasagne som vi skulle ta med och bjuda Farmor och Farfar på :). Sen spenderades resten av kvällen där med att äta god mat och spela kortspelet Hand & Fot.

Måndag: Vaknade sent och kollade på Grey´s tills jag insåg att jag kanske borde städa och fixa lite innan tjejerna skulle komma xD. Så det blev till att "storstäda" snabbt. På kvällen blev det tacos, massa prat, film, massa prat, kladdekaka, en sen kvällspromenad, massa prat, film + massa prat och jaa kvällen bestod helt enkelt av MASSA PRAT :D.

Tisdag: Vi vaknade lite innan elva tror jag, då vi åt frukost och sen gick ut med Wilma. Sen när de åkt hem fixade jag iordning mig för att vi senare skulle på bio. Bion var bra och haha rolig. Vi åt middag på Subway för att pappa hade rabattkuponger där som han ville använda. Och jaa på kvällen var det träning och vi hade möte efteråt. Kändes lite värdelöst... alltså med mötet men det blir nog bra :). Hoppas jag.

Jaa och nu sitter jag här... gick ut på långpromenad med Wilma och Emma "imorse" och innan det kollade jag på film :). Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hmm borde städa mitt rum, speciellt damsuga för det är jättegrusigt pga av en VISS HUND ^^. Men jag väntar nog med det, finns ju så mkt roligare saker att göra :D. Som t.ex. att spela data.


SNÖÖÖÖ... VILL HA SNÖÖÖ :D.

Bye Bye
1 Viktoria II:

skriven

Du kommenterade 7 ggr !

Shit, vad kul :D



Nu ska jag kommentera massa ! xD



Jag älskar verkligen lov, för man kan verkligen vara uppe länge och sova länge. Själv är man uppe till 3-4, sover till 13. Haha xD



2 Emma:

skriven

Jag vill också ha snööö :O!



Svar: jag hade skrivit fel på hans namn. Mobbas inte xD!

Kommentera här: