Bio hela veckan!

Även denna helg har gått fort, varför kan tiden inte bara stanna for a while?! Jag skulle verkligen behöva det.

Veckan har spenderats med att plugga, som vanligt, sen har det varit träningar osv. Jag har också hunnit med att gå på bio 3 gånger. Hahah okey nu kanske ni tänker, Vem har INTE det? Men inte jag tihi, vad jag kommer på iaf. Först ut var det Imagine That, den var en riktigt mysig familjefilm. Sen blev det The Ugly Truth som jag asgarva till en hel del, den var så skön. Och sist ut var Flickan som lekte med elden som jag, Emma och Erika gick på. Verkligen sevärd säger jag bara. Men jag tyckte ändå den första var bättre fast många säger att den adnra boken är bättre.
Nu är det strax dags för mitt väldigt försenade födelsedagskals ^^. Hoppas jag får något roligt :).

One Of My Favorites
Denna film sågs med min kära moster Nea, min födelsedagspresent :).

Den här filmen sågs med min kära moster Nea, min födelsedagspresent.

Ha det bäst!

Kommentera här: