Cozy

Finns det något härligare än att umgås med släkt och vänner? Nej om ni frågar mig. Visserligen är jag en tjej som älskar spel och film men det går ju inte att jämföra! Idag blev det inget vanligt kalas som vi brukar ha med tårta och godsaker å allt utan idag blev det ett brödkalas. På sistone har pappa bakat väldigt mkt smarrigt bröd och då fick jag idén om att vi kunde bjuda på olika sorters bröd istället, vilket blev en höjdare :). Tyvär kom inte John och Dag och Sofia var sjuk så hon och Anna-maria kom inte heller. Hade varit trevligt att träffa dem. Var ett bra tag sen nu. Och imorn är det skola igen, fyy vad jag inte orkar. Har svenska prov på tisdag JIPPI... noot. Har inte ens börjat plugga bara läst igenom allt, men men det ska nog gå. Nu ska jag nog gå och mysa framför TV:n.

Bye Bye
1 Emmis:

skriven

*Jämföra (Hade du MVG i svenska eller, haha, skojja)



Jag kommer bli ditt största fan av din blogg :D

2 Betty:

skriven

HAHA joo jag hade ju det XD, men kanske glömde att det stavades med j och inte g haha ^^ XD

Kommentera här: