Tisdag / Pain in the ass!


S
itter i skolan nu och har naturkunskap, har haft min redovisning nu SJÄLV!!! Jag var inte förbered alls xD, jag trodde att jag och Ida kunde ha på torsdag eftersom Ida kommer hem imorgon. Men så blev det såklart inte -.-. Och redovising gick inge bra. Vissa slapp till och med göra det för att de skyllde på att datorn inte funkade och att den ena var sjuk :@. Fan vad sur jag blir! Men det känns ändå skönt att ha gjort det, trots att det inte gick bra :). Hade även svenska provet idag, var inte så svårt, får se hur det gick. Så nu är det rätt lungt resten av veckan bara plugga lite matte, eller ja plugga MYCKET matte. Jag är ju inte direkt något geni när det gäller matte.

Jag vet att min design är tråååkig men jag ska fixa den så snart jag fått hjälp (A) av någon :D. Hahaa kan tyvär inte sånt själv ^^. Jag vet iaf hur jag vill ha den... om det nu ens går att ordna?

                                         



Kommentera här: