Poker face

Hela den här veckan har alla gått omkring med POKER FACE och "ljugit" för Emma XD. Nej jag kan inte då. Jag ska bort, men nästa helg kanske XD. Men hon misstänkte aldrig något, som tur var^^.
S
å i söndags hade vi överaskningsfest för hennexD! HAHAHA!! Ni skulle sett henne när vi hoppade ut från våra gömställen XD HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!! Johan och Christoffer stod i städskrubben, jag och Gabbe i tvättstugan haha. Jenny och Sofie hade svårt att hålla sig för skratt eftersom dom visste att vi skulle komma hoppandes fram och skrämma Emma. För Emma är nog den mest lättskrämda i hela universum hehe. Så när vi hoppade fram bokstavligen skrek hon och ramlade baklänges hahaha. Och vi filmade såklart allt XD. Nästa facebook och Youtube.
Kvällen blev i alla fall jättebra, jag skrattade hela tiden HAHA, och jag tror Emma håller med :).


Nu har jag kommit över 10 300 ord :O och 20 sidor :D! Tihi...

PUSS

1 Emma:

skriven

Världens bästa kväll! :D Länge sen jag skrattade så där mycket! Tack för allt :D



Men inget kommer upp på facebook eller någon annanstasns, uppfattat?

Kommentera här: