Livet bara flyter på

De senaste dagarna har sett rätt lika ut, fast för det har jag haft riktigt kul :D. HAHAHA! Jag har jobbat, badat, solat, jobbat, badat och solat. Helt seriöst... det är det jag har gjort ^^. Emma och jag hittade våra nya bästa vänner i tisdags och sen dess har vi legat på dom i poolen. SÅ HIMLA SKÖNT. Bara glidit runt i vattnet, pratat, skrattat och till och med somnat lite xD.



Visst är det coolt med grönt vatten ;)? Det tyckte jag med när jag såg det... eller inte!
I tisdags var vi hemma hos mamma och badade, i onsdags med, men idag drog vi hem till min farbror. Vilket förklarar det gröna vatten xD. De brukar nämligen vänta på att vi ska komma och städa poolen (brukar alltid vara vi som använder den mest, trots att vi inte ens bor där haha) ^^. Vilket vi inte har gjort i år, haha. Men grönt är skönt och det var även vattnet... hela 27 grader :).

Imorgon är det 1 vecka kvar tills Pablo kommer hit :O, tiden går nästan för snabbt! Känns som det var igår jag var i Spanien, men tydligen så var det 1 år sedan!!! Kan inte fatta det. Sen åker vi till Spanien i 2 veckor :D:D! Vilket ska bli super, mega roligt ;)!
Shit är klockan så mycket, bara bums i säng då... jobb jobb jobb.

PUSS

Kommentera här: