För mycket frisk luft, kanske?

Jag bokstavligen DÖÖÖÖÖÖR av garv XD HAHAHAHA!!! Jag och Emma gick på promenad och som vanligt går vi och möter varandra, och jag får idén om att skrämma henne (eftersom hon blir så himla rädd XD). Så jag och Wilma hoppar bakom en sten haha, och precis när Emma går förbi hoppar jag fram och skriker HAHAHA. Och Emma blir hur rädd som helst och börjar också skrika XD. Okey nu kommer vi till det roliga ^^. Samtidigt som det här hände var Emmas mamma ute och gick (I guess) och hon hörde någon skrika och sen kommer en bil åkandes från vår väg och hon tror då att vi blivit kidnappade! HAHAHAHA.

Jag tror jag har fått för mycket frisk luft idag för känner mig totally flum och jag skrattar åt allt xD! HAHA.
Ni får ursäkta min humor idag ;).

1 Emma:

skriven

Du skrämde vettet ur mig kvinna

Kommentera här: