Maybe I got friends on the other side?

Ett telefonsamtal och vips... VI DRAR TILL BERLIN! Äh njut av livet bara! Medans man kan... eller hur? Vet aldrig vad framtiden har att bjuda på ;).

Johanna och jag drar 22 mars på en liten weekend :). Trevlans trevlans!

Så vad gör jag nu för tiden (har ju varit lite dåligt update här)? Ja just nu jobbar jag nästan hela tiden, partayar, hänger med mina super gosiga vänner och jaa har riktigt jävla kul med andra ord! För roligt måste man få ha ibland :). För alla dagar är ju såklart inte roliga, höhö. Håller även på och smider hemliga planer, extremt hemliga planer. Jag plus ett xxx antal personer ska smuggla bort Sofie i några dagar till ett hemligt paradis. Vart har hon ingen aning om bara att det rör sig om 29 mars till 2 april. Fattar ni hur kul detta kommer bli?!!! Så nu håller jag på att fixa och dona :). Awesome!

Nu ikväll är  Linnéa här och vi har haft lite filmmys med massa glass :)! Och snart väntar sängen då det blir full rulle imorgon igen ;). Natti Natti.

Kommentera här: