Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in.

Tjenare snyggingar! Jag är på okända marker, dock så har jag väl mer eller mindre lärt mig staden utan och innan vid det här laget. Och jag hade även tänkt att hålla den lilla staden jag befinner mig i hemlig och vad jag gör här (skulle bli en liten surprise haha) men min mamma och moster avslöjade mig grovt på facebook så vi skippar det där med surprise!
Jag har det jävligt bra iaf :). När jag kom förra måndagen så står min gamla parallelklasskompis ifrån Celsius, Agnes, i trapphuset och det visade sig att vi skulle dela rum haha. Sverige (världen) är allt bra litet ibland. Vi har iaf skitkul vilket gör att tiden går himla snabbt. Pluggandet i säg går väl inte så bra men har klarat alla de där tusen testen nu vilket innebär att jag kan sitta och repetera eller what so ever ;).
Jag stannar här tills på torsdag, sen sticker jag hem till Fialottan och vete fan vad vi ska göra för galet, men ni vet ju att vi är galna så något hittar vi väl alltid på! Sen på fredag blir det gym med Johanna (HAR ÄNTLIGEN KÖPT DET DÄR FÖRBASKADE GYMKORTET), vi pumpade sönder i söndag och ni ska bara veta vilken skön träningsvärk jag hade igår haha, eller inte! På lördag blir det melodifestivals mys med Linnéa! Uberbra! Och jaa sen måste jag hinna packa, träna lite till, plugga och jaaa hörni SEN DRAR VI FÖR FAAAAN!!! Egypten nästa! Exakt 1 vecka idag :). Är så taggad ♥.

Kommentera här: