I got a sweet reminder of you

Vi blev tre i torsdags. Malin, jag och Sofie. Slutade med att jag fick ett jack i knät och har haft jävligt svårt att böja på det sen dess (sprang in i en bildörr om någon vill veta, hahaha)... men ack så kul vi hade! Tror att hemmaparty är min grej. Bara hänga och ha det riktigt trevligt! haha. Fyyy vad bäst det är ♥.
Annars jobbar jag på, idag, igår och två pass väntar på mig imorgon. Yeay! Det är ju såhär ska ni veta... att jag älskar mitt jobb (pepper peppar). Om det inte vore för lönen så skulle jag ganska lätt kunna utbilda mig till undersköterska och jobba som det i några år tills jag vet vad jag vill bli.. men nu är det ju så att damen ifråga har andra planer ;).
Ska även bort de tre kommande veckorna, blir kanske återseende då eller tidigare... who knows ;). Ska iaf njuta lite av livet! Ha det bäst ♥.
SKA BLI SÅÅÅ JÄKLA KUUUUL!!! BÖRJAR TAGGA LITE SMÅÅTT REDAN NUUUU :)!

Kommentera här: