Kiss my ass!

Idag när jag stod och väntade på Malin kommer det fram en gammal kortväxt tant, ställer sig 1 dm ifrån och kollar mig uppifrån och ner.. sen säger hon i telefonen "och så står det en massa jävla poliser överallt på gatorna". Sen går hon iväg, jag tittar efter henne och då vänder hon sig om och ger mig en arg blick. Haha... ja vad ska man säga?? Jag dog iaf lite inombords då jag verkligen inte förstod någonting. Hahhahaa.
Vad har hänt idag... malin mådde inge bra så gymmet sket sig... vi åt på kina alltid lika gooott, sen ringde vi om tatueringstid, snacka massa skit. Sååå jävla bra dag! Är på toppen humör idag hihihih! Inte illa mina damer och herrar! Inte varje dag som känns bra. Har även jobbat nu på kvällen, jobb jobb jobb, känns ju som om man är på jobbet jämt haha. Därför kan ni väl förstå hur himla skön känsla det är när man sitter och bara får hänga med sina helt underbara vänner som gör ens dag till BÄST! Haha... imorgon blir det röj här hemma med lillgummsan också hihihi. Så var på er vakt...

Vi var höga. Vi var kåta. Vi levde livet! Richmond♥.. säger jag bara... hihi

Kommentera här: