18 karat gold

Dagarna går så snabbt så jag hinner knappt med. Fredag liksom? Vad hände där? En vecka sen det var midsommar...
Skulle åkt till stockholm idag, haha ska inte skriva upp vad jag ska göra mer, här på bloggen, några dagar innan jag SKA göra något... blir ju fan aldrig av då hahaha. Ond cirkel.
Men hur som helst... vi tar allt imorgon istället, hela rubbet. Grönan och party :). Ska tydligen bli bjuden på det haha. Sött ♥
På söndag blir det jobb och ja resten av nästa veckan ser ju ganska mörk ut den med i kalendern... men ja säger det igen och kommer säga det tusen gånger om... vad gör man inte för pengar och speciellt när man vet vad som väntar en om man jobbar riktigt hårt ;). För denna månad är det fan kul att logga in på sparkontot :)!! Börjar likna något nu ;).
Aktion i Börje.
 
Ikväll är jag helt slut. Så blir väl till att chilla med livet och ladda inför imorgon :). Ska pallra mig upp på cross trainern också och kanske skjutsa Fanny och alla hennes hundra kompisar, som har övertagit huset, till näset. Puss ♥♥♥

Kommentera här: