Say what?!

Haha måste ju berätta en lite rolig sak nu då... jag var på "dejt" igår... yes så sant som det var sagt ;). Var himlans trevligt! Får se vart det leder, om det blir bara vänskap eller något helt annat =).
Dessutom så tror jag att jag börjar bli en sjuklig arbetsnarkoman... är det normalt att hoppa upp ur sängen och klä på sig kläderna i panik och sen kolla på klockan och inse först att den är halv elva på morgonen och sen att jag faktiskt jobbat natt ju och inte alls ska upp. Haha... sönderjobbad tjej. Har ju hänt två gånger på kort tid nu så man börjar ju undra lite.
Hur som helst mötte jag upp Sofie efter "dejten" och vi begav oss hem till mitt place. Gjorde kladdkaks smet och vispade grädde... åt sedan smeten... SÅ JÄVLA GOTT! haha! Sen ängnade vi kvällen åt skitsnack och massa flum. Nej fy fan vad sjukt livet kan vara ibland, men så himla kul ♥

Vi ska bli drifttekniker, starta eget, bo på en bondgård, ha en hundkennel, kaninfarm (say what?), skaffa 16 ungar var (måste fan börja snart!), köpa oss en egen paradis ö, gifta oss med våra tonårs kärlekar... och dö väldigt väldigt lyckligt. Där emellan lär ju resorna rulla på löpande band och ingen lär se oss hemma speciellt mycket ;). haha... nej vad är det för fel på oss? Sjuka, galna, störda tjejer som hellre utmanar döden än att sitter still på en stol och väntar på att "drömprinsen" ska komma ridande på en vit häst... eller nej jag vill hellre att han kommer kläd i militärkläder och in körandes med en pansarvagn. Vore något.


Jobbar ju natt i natt igen, har Wilma med mig på jobbet som för tillfället ligger och snarkar här bredvid och jag är så kissnödig... blev det helt plötsligt sådär så måste dra mig vidare mot toan innan tvättstugan väntar ;).
Puss ♥♥♥