Bara för min egen skull

Mycket som pågår just nu. I mitt huvud och runt omkring mig. På söndag är det 3 veckor kvar och idag var jag och Fia- Lottan och ansökte om thailändskt visum. På tisdag ska vi tillbaka till storstaden för att hämta ut det och då får man se om man blivit godkänd. Förstår men förstår ändå inte detta med visum.

Imorgon åker jag till Märsta och joinar min karl som ska göra en till tatuering, följer även med honom hem och skedar natten lång. På fredag kommer Sara och vi ska vara två nördar och spela Sims 3. Utan tvekan! Måste göra nostalgiska saker ibland.
I helgen blir det jobb, partay (lite "hejdå" party) och till att sy ett förkläde till min halloween dräkt. Jag ska vara en sexig french maid... Haha sug på den ni ;).
Förra veckan... Okej nu ska jag testa mitt minne... förra veckan var R här, vi chillade med livet genom att laga god mat, baka kanelbullar, gå promenader, kolla film, gå på bio (Ted & Taken 2 båda rekommenderas starkt!), pröva nya DOUBLE beef på donken (förstår inte hur BIG Mac fortfarande kan vara godast?), jag fick även träffa lite av hans släkt (mycket trevligt), åkte även till Thuns med Linnéa men seriöst... helt värdelöst! Tänk att man tyckte Thuns var skitbra när man var liten.. ja ni.
Igår var vi och små shoppade lite R och jag, efter det lurade han mig, som vanligt, till Longhorn och vi åt en uber mysig middag med världens godaste revbensspjäll. MUMS!
Färdig babblat. Natti natti.

Är det bara jag eller vill alla åka härifrån till varmare platser?!!
1 jessica:

skriven

HAHAHA "skeda natten lång" xD Underbart Betty ;)

Kommentera här: