Fun nights, days and yeah... I just love life!

R lurade mig förr förra veckan... Det blev inget spa/massage i Skövde på hotell, utan vi åkte ut mitt i skogen och sov i en sån där otroligt mysig liten hydda med egen eldstad. Vi badade bastu, åkte båt, gjorde jättegod mat över den öppna elden, tjockade oss, myste och jag har skrattat så jag nästan kissat på mig. Galet bra!
Annars bestod förr förra veckan av kalas, inflyttningsfest, shopping, bio, restaurang besök och bara en massa pussande på min älskling. Men jag fick i alla fall min thaimassage och kan starkt rekommendera det!
I den här lilla saken bodde vi i, så himla mysigt ♥♥♥!
 
Idag känner jag mig helt förvirrad. På både gott och ont. Svårt det där med att ta ett beslut. Varför har inte alla människor som en inbyggd "övre röst" som alltid vet ens bästa, som kan se in i framtiden men inte avsölja allt bara det nödvändiga och som man kan rådfråga i sånna här situationer. Ja varför har man inte en sån? Det suger. Vet att vi människor måste göra misstag. Hur ska man annars kunna lära sig? Sen finns det dom som göra samma misstag om och om igen. Men ibland vill man redan innan man göra något inte göra det hela till ett enda stort failande. Man vet att den här saken kan bli hur bra som helst samtidigt som man vet att allt kan gå åt helskotta. Hur gör man då? Äsch... ödet får helt enkelt bestämma.
Två sjuka brudar som matar varandra med vattenmelon. Eller rättare sagt den ena trycker in vattenmelon i den andres mun... ofrivilligt. Hahaha!

Kommentera här: