Yours are the sweetest eyes I´ve ever seen

Galna saker. Är det sånt man ska göra bara för att få den där kicken? Kicken som gör att du kan gå runt en hel dag och bara le. Vad är rätt och vad är fel? Om man känner en sak nu men imorgon kanske den känslan är helt annorlunda... ska men tveka då? Bara köra på kanske? Hur mycket har man att förlora? Jaaa... vem vet...
NU VILL JAG TILL SOLEN MED MIN KVINNA OCH SLIPPA DET HÄR HETSIGA SAMHÄLLET SOM MAN KAN BLI MER ÄN GALEN PÅ. JAG VILL ATT VI SKA GÖRA GALNA SAKER SÅ SOM ATT DANSA NAKNA PÅ BAREN, RIDA PÅ ELEFANTER, DYKA MED HAJAR, GÅ PÅ LEJON JAKT, GÅ VILSE I BANGKOK, BLI JAGADE AV LEOPARDER OCH FRÅGA OKÄNDA MÄN OM DOM VILL LIGGA MED OSS (INTE PÅ RIKTIGT DÅ DÅ, BARA KUL ATT SE DERAS REAKTIONER). 
På torsdag är det bara 1 månad kvar. Vad sägs som att vi spolar tiden? R kommer ändå och hälsar på... Linnea och Alex kommer vi möta på i Phuket vid jul och resten av min familj har ändå inte råd att komma så ja vi kan väl lika gärna få dra nu. Hoppa på planet till Johannesburg och pusta ut efter allt arbete vi gjort under året. Taggad är jag i alla fall! Till tusen ♥. Vi tog tyfoid sprutan igår och idag gick jag till apoteket och hämtade ut malaria tabletterna med ett leende på läpparna då priset var lite oväntat! På donken igår satt vi även och gick igenom packningslistan, vi är grymma! Tack och god kväll!

Kommentera här: