Inte en lugn stund

Shit vad det har varit flängande hit och dit de senaste dagarna! Så skönt att bara vara hemma idag.
I torsdags åkte jag och Heimer till min morfar och firade lite jul. Fredagen bjöd på mellandagsrea shopping, hela Gränby var ju packat. Lillprinsen sov som tur var hela tiden i vagnen medans vi shoppade loss på kläder åt honom. Nu har vi nog det mesta i storlek 68 som han kan ha i vår. Super!

Igår blev det en heldag med pappa, vi åkte först och hämtade en frys hos morfar som vi fått, kommer bli himla bra, sen tittade vi på Martins match (Storvreta cupen) och Heimers första innebandy match! Han sov sig dock igenom den, haha. 
Träffade även en gammal klasskompis! Sist vi träffades var sommaren 2011 innan jag drog till USA och hon skulle åka till Storbritannien. Galet hur allt kan bli, hon ska gifta sig i sommar och jag är förlovad och har barn. Från att vi spelade Sims tillsammans och lekte nästan varje dag efter skolan sitter vi nu här. Lite humor. 
Efter matchen fikade vi hemma hos farfar innan jag drog hem och pappa på nästa match. 
Jag fick jätteont i hela kroppen på kvällen och kände mig riktigt ynklig... Igår blev det värre och eftersom jag hade ont i ena bröstet googlade vi på mjölkstockning. Tydligen kan man få ont i kroppen pga det. Dock kom det ju mjölk ändå... Så har svettats hela natten, men idag mår jag lite bättre. Hatar när man inte orkar något och känner sig jättesvag. Som tur är sov vår lilla prins bättre än vanligt inatt så känner mig utvilad för en gångs  skull.
Älskar dig <3.

Kommentera här: