Jag svär på mitt liv och på allt jag har, du är den enda som har fått mig att känna mig svag.

Tur är det väl att det nästan bara är ljust när man jobbar natt. Känslan blir lite lättare då, däremot är det riktigt varmt att sova på dagarna, haha! Vilka problem man har.
Är i vecka 20 (19+4), bara 142 dagar kvar nu. Mamma Betty, låter ju jätte gammalt! Haha!
Dom flesta vet väl vem Blondinbella är, har inte tyckt någonting om den människan tidigare och läst hennes blogg lite då och då. Nu när hon ska bli mamma skrev hon hur fult hon tycker det är när gravida kvinnor går på stan med leggings och någon utöjd tunika. Hon verkade mena att alla borde självfallet köpa tonvis med mammakläder eftersom hon inte förstod hur man kunde gå runt klädd på annat vis. Antingen är det mina gravid hormoner eller så är denna människa en av alla Sveriges snobbar! Alla har inte råd, eller vill inte lägga pengar eller tycker att dom "lite för stora" kläderna som man redan har hemma duger. Om nu den här blonda tösen vill spendera massa pengar på mammakläder (som hon om någon har råd med) som ska användas i mindre än 7 månader (då du oftast inte behöver dom förän i 3:e månaden, fast alla är vi olika bygda och växer olika fort osv) så får hon väl göra det men klanka fan inte ner på andra kvinnor med bebisar i magen! Hon skrev tidigare också hur äckligt det är när mammor ammar sina barn offentligt, och tycker att dom borde dölja allt. Blir så less. Halvs jordens befolkning har bröst (VI ÄR FÖDDA NAKNA, do you remember?!) och amning är hur naturligt som helst så vad är det för äckligt med det? TITTA INTE DÅ!!!! Självklart om man tycker att detta nu är ett stort problem och att man får spykänslor av att en söt liten bebis suger på sin mammas tutte som ploppar ut ja då får man väl tycka det. Verkar bara som ett otroligt världsligt problem. Och ja varför bryr jag mig ens om en sån patetisk människa? Men tycker att hon som är så känd och till och med förebild för många skriver väldigt dumma saker! Usch!

Hur som helst...
Som planen ser ut ska jag och Rickard in och äta på restaurang ikväll, får se om det blir Kina eller pizza på Aspentos. Var år och dagar sen jag var där. Ååh blev sugen nu =)!!!
Får åka hem till sköna sängen och världens underbaraste om mindre än 4 h, vilken evighet det känns som haha. Kom igen tiden, ÖKA ÖKA ÖKA!!!


Typ såhär känner jag när mina hormoner leker med mig.

Kommentera här: