Wakey Wakey

God morgon! Klockan är sådär härligt tidigt igen, älsklingen åkte för en stund sen till jobbet och självklart får Selma ett av sina jobbiga tokryck.... nu ligger hon äntligen bredvid mig i sängen igen så hoppas få sova en stund till. Blev ju dock halvt pigg och hungrig nu. Hmm. 
Vi var in till förlossningen igår eftermiddag bara för att kolla upp allt ordentligt en extra gång. Min huvudvärk ville som sagt inte ge med sig, men som tur var det ingenting utan allt såg fint ut. Fick lite starkare värktabletter och shit vad dom gjorde så mitt huvud kändes som svävande hahaha! 
Väntar på provsvar också men det borde inte vara något speciellt med dom heller.

Så nu när vi vet att jag inte har havandeskapsförgiftning kan man släppa det och ja vad ska man hitta på för skoj nu då...? Haha.
Idag kommer Martina över om inte hennes eller min bebis är på gång. Tror dock mer på hennes isåfall haha! Vårt lilla pyre verkar ligga bra i magen, fast att mamma och pappa vill ha ut den... NUUUU!!!
Smälter en aning!!!

Kommentera här: