We could bring it on the floor

Den där "åååå-nej-känsla" när man stöter på en gammal klasskompis och ser ut som en trött gammal pundare. Ja den känslan är något man gärna står över 😂! Hahaha som tur hann jag se personen och kunde ta självscanningskassorna som jag turligt nog såg sen. Nej men helt ärligt, tycker verkligen inte om att stöta på folk man känt i ett osminkat tillstånd och med zombie looken påslagen. Eller så är det bara jag som är lite känslig 😉. Har dessutom mjukisbyxor på mig 😂.... nej det var verkligen inte nån speciell person, en av tjejerna i klassen (gymnasiet) som var lite "fiiiiinare" så kände bara att (hon såg mig väl säkert ändå 😂) om hon ser mig lär hon väl hamna i något slags chocktillstånd. "Shiiiit vad har hon varit med om? Tjock och ser ut som en luffare!!" Hahaha nej nu är jag tragisk som ens bryr mig.
Till något helt annat...

YEEES!!! Avklarat mina två dubbelpass och jobbar 8-13 idag. Sen åker Tobias och jag in till stan och handlar smått och efter det ska han få se vårt fina parhus i Norrland 😄. 
Sitter nu på bussen till almunge. Förr orkade man jobba dubbelpass utan att bli speciellt utmattad. Klart man var trött på kvällen och ville hem, men så fort man kom hem blev man ju pigg igen. Nu, ja nu däremot hahahah känner mig som rena rama liket. Minns när jag jobbade (sommaren innan USA) 9 dagar på raken varav 6 av dom 7-21. Då var jag sliten och lite lik varning men ja hahaha om jag skulle jobba så idag vette sjutton alltså. Hade nog inte varit människa på en lång tid efter. Eller stupat halvvägs till mållinjen. Jag låter som 95....



Kommentera här: