Always kiss me goodnight ❤💕❤

Friday I'm in love  ❤❤❤

Tjillevippen! En ledig välbehövlig dag! Jag och Heimer somnade igår på eftermiddagen och låg och knorrade ihop i 3 h 😊. Tydligen var man lite trött!
Vår lilla pojke blev 3 månader igår och väger snart 7 kg 😮! Vaccinationen gick bra, han blev lite febrig igår och extra gnällig men eftersom man är en supermamma så hade jag bunkrat upp med Alvedon 😉. Idag har jag en hel lista i huvudet på saker som måste göras och saker jag vill göra, men vi börjar med att söva Heimer och sen går jag och Selma på promenad. Nej Jag lämnar inte Heimer själv hemma han har sin far också 😉😜. 
KÄRLEK 😍❤😍

Köpte två par jeans i onsdags, längtat efter att ha på mig något annat än mjukisbyxor och mina svarta jeans. Mins höfter har liksom blivit en aning bredare sen Heimer kom ut, hahah, så får inte igen mina gamla..... 😠!
Sen måste jag träna upp min rumpa som blivit platt som en pannkaka😅! Inte OK!!! Puss.

Kommentera här: