Mini lördag

Nämen tjenare! Vi har en perfekt liten pojke som nu väger 5,8 kg och är 59,5 cm lång *stolta föräldrar*. Heimer blev ju även 2 månader i måndags, stora killen.
Kärleken bjöd på MAX igår och överraskade mig med att vi skulle köpa nya vinterskor. Mina åker i sopkorgen. Hittade tyvärr inga, jag har antingen för breda fötter eller för höga så kommer ju inte i dom skorna jag vill ha... eller så kommer jag i dom men dom sitter som klister. Gympaskor eller converse funkar det med.

Nu är jag så sjukt hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!! Vill ha maaaaat! Tur är ju då att jag sitter på bussen hem. Skolan känns mycket bättre nu när man har fått lite mer koll på vad vi har och även bockat av några uppgifter. Härligt! Sen har jag ju bästa klasskompisarna (hahah låter som jag går i lågstadiet) så detta kommer bli så jäkla grymt.

Saknar min lilla familj och ska bli skönt att vara ledig 2 dagar nu. Mys! Dock måste jag läsa massa så ledig är väl att ta i. 
Ikväll, om jag får bestämma, ska Betty göra sin super kladdekaka med smarties, twix och center sen ska jag och min andra hälft kolla på nya catching fire eller vad den nu heter haha. Onsdags mys helt enkelt!!! Puss

Kommentera här: