Jag blir hellre jagad av vargar

Okej idag börjar det på riktigt eller vad man säger. Har redan ätit mer än halva av mina propoints som jag har varje dag. Hahaha! Detta är ett perfekt wake up call och antar att första veckan lär vara lite knasig innan man lärt sig vad allt är värt och vad man på ett ungefär bör äta för att hålla sig inom propoint budgeten.
Egentligen är viktväktarna bara ett sunt val som man annars bör hålla sig till men jag behöver lite motivation och betalar nu för den här tjänsten och har vägning på fredagar så jaaa nu får jag lyfta på arslet. 14 kg till min målvikt! Yeay haha.
Skulle jobbat kväll ikväll men dom ringde från jobbet imorse så blev lite byten. Inget jag klagar på. Jippie säger jag bara. Rent arbetsmässigt är kväll skönare men gillar att jobba dag så man får kvällen ledig. Om jag (som jag skulle gjort idag) börjar 13 så hinner jag ju knappt mer än att äta frukost och sen åka till jobbet. Känns ju väldigt värdelöst. Visst man kan ju alltid ställa klockan och gå upp hehe... nej nej inget för mig. Vi har visserligen våra egna små väckarklockor som man inte kan slå av hur som helst ♥♥♥.
 
Kärleken min har tagit "barnen" till Märsta och jag tänkte åka hem efter jobbet och träna skiten ur mig (önska kan man ju alltid) och sedan trycka ner gasen i botten till Märsta. Helgen består av jobb och familj ♥♥♥.
 
 

Kommentera här: