WHAT are Words when you really don't mean them when you say them?

Fick besök av finaste Alice igår ❤
Vi hinner så sällan ses men när vi väl gör det känns det ändå som att vi sågs igår. Vilket gör allt så mycket lättare! Vänner som alltid finns där trots att man inte träffar eller pratar med varandra så ofta är guld värda ❤. Äkta vänskap, där man vet vart man har varandra!
Som vanligt med min familj kom vi hem precis när Alice hade parkerat motorcykeln utanför dörren. Vi som skulle åka in till stan och vara snabba med alla ärenden gick väl sådär 😜. 
Dagen bjöd på god lunch, mysig promenad, alldeles för mycket kladdekaka, VM match och ja som vanligt med Alice och mig (iofs spelade vi ju inte Sims 😮?!) så pratade vi ju stup i ett om ALLT! Precis som det ska vara tihi ❤❤❤.
Hann åka till Ica innan det stängde vid 20 tiden och hämtade hem lite nytt fynd.
Nya lådor till Heimers rum. Älskar dom!
Samt en ny bilbarnstol, en av dom säkraste vilket vi märkte när vi skulle montera den. Herregud säger jag bara. Tog ju år och dar hahaha!
Vi var ute idag och gjorde en agility bana till vilding nr 1. R klippte även gräset medans vi tittade på.
Grannen under kom även över på en kopp kaffe och vi snackade nog skit i ett x antal timmar. Mycket trevligt 😊. 
Tacos till middag hann vi även med och jag har nu gått med i viktväktarna. Wooooow. Jag känner mig såååå gammal mormor var ju liksom med på sånt hahaha. Men jag tror att det är en sund livsstil och ja du får äta precis vad du vill bara du håller dig till dina dagliga propoints. Så ja nu kör vi! La in för skojs skull hur många propoints jag skulle fått idag (börjar imorgon eftersom jag blev medlem för någon timme sen hehe) och jisses alltså guuuud vad man äter!!!!! 

Kommentera här: