It ain't that Easy

Sista veckan på praktiken och jag vill bara att det ska bli fredag! Både jag och Fahmida har ledsnat Hahah. Vi är ju så jäklans bra och kan allt så vad gör vi där? Hehe... Skämt  å sido, men ja det känns lite så. Vad gör vi där? 2-3 veckor hade räckt gott och väl. Annars har vi sjukt kul ihop! Vad skulle jag göra utan henne?! 
Läste ikväll igenom vad som kommer härnäst i skolan och känner då lite att jag ooooorkar inte kan vi inte få sommarlov igen? Haha. Men nej nu rycker vi upp oss. Skolbänken har vi ju trots allt saknat.. Shit har knappt gått en halv termin av hösten och jag har tröttnat. Haha men höst terminen brukar ju alltid kännas tyngre. Svenska depptiden. Fast känner mig inte deppig nu bara extremt överallt. 
Ville träna idag. Hade alla förutsättningar. Heimer sover hos Rs mamma inatt och Selma är uppe i huset med R. Men min hals är kaos, hostattack på hostattack. Why? Har jag fått något läskigt virus under denna VFU? Kill me om så är fallet. Haha, så nej blev ingen träning för min del. Tog en twix istället och njöt sådär långsamt. Hade en millisekund ångest, fast jag är inte den som brukar ha direkt ångest för sånt. Eller lite kanske fast det går som sagt snabbt över. Åååååh tänk om man hade disciplin till att börja träna. Fast först frisk. Sen kan vi snacka träning.
Sover hos min kära moster inatt, haft mackmys och snackat skit precis som det ska vara ❤️❤️❤️.
God natt! Klockan ringer 04.45 imorgonbitti. ÄLSKA LIVET!
1 Alice:

skriven

Hahahaha, då är vi två! :P Har läst halva min kurs men det känns som en evighet kvar...

Kommentera här: