Det var ett tag sedan

Detta väder gör ju en bara mer deppig.. men ser nu att solen börjar sticka fram 😊! Helgen har flugit förbi, jobbar delad tur i lördags och i söndags drog vi till Södertälje för att fira Tessan (rickards brors tjej) som fyllde 25 😊. Hade matkoma när vi åkte därifrån vill jag lova haha! På kvällen fick jag och R något städryck och började dona lite hemma. Ja spontant är väl bäst eller något 😉.
Igår sisådär bara några timmar innan jag började jobba ska Rickard få kramp i höger arm... Hahaha... Man ska inte skratta Meeeen detta händer ofta när jag ska jobba. Inte att han får kramp i armen men gör illa sig på något höger eller vänster 😉. Pappa kunde iaf passa Heimer medan jag jobbade då Rickard blivit lite handikappad.
Han var helt tokig i att spela piano ❤️.



Hahah får till sist denna bild, han tokdäckade på mattan i vardagsrummet 😄. Gullungen ❤️❤️❤️!

Jag känner mig som en zombie idag, oh lord. Alltså min mage är knepig, skulle behöva en fet kopp kaffe nu men vågade icke dricka det imorse då det ibland inte händer något men ibland får jag ont i magen. Och det har jag icke tid med 😜, är nämligen påväg in mot stan och ska plugga med Fahmida. YEAY! Vi är galet omotiverade just nu så får se hur mycket vi får gjort 😝.

Kommentera här: