Från och med nu

Hej där!
Jobbat 12.30-20.30 idag och nu känns det i mina höfter! Jag som ska jobbar 7-21 på lördag... Hahaha! Saknar vår miniversion då jag inte sett han sen 9 imorse och sen saknar jag dom andra två, den lurviga och han som tror han är något 😉❤️. Rickard lämnade Heimer ensam 1 timme på dagis idag och det hade gått jättebra, han hade efter ca 10 min blivit lite ledsen men så fort fröknarna plockar fram hans skor blev han glad igen. Denna pojke är helt galen i att vara ute 😄. Känns som en sandlåda, uteprylar och en lekstuga... Får inte glömma gunga också borde införskaffas snarast 😄!!!
Imorgon ska han lämnas själv hela dagen, Rickard ska bara stanna första halvtimmen. Vad stor han börjar bli... börja på dagis liksom haha! Klämde ju nyss ut han!!!! 
Jag jobbar 7-12 imorgon, tror jag hehe, måste nog kika sen. Efter det blir det hem och hämta lillen på dagis och sen ha fredagsmys! Om vädret är lite varmare och jag är pigg så tänkte jag ta mig i kragen och måla Heimers spis 😊. 
Hahahaha finns det någon som känner igen sig?! 
1 Fahmida:

skriven

HAHHAAH asså omg JAAA förfan, känner verkligen igen mig hahaha

Kommentera här: