"Jag minns varenda scen ifrån vår film"

Jag vet helt ärligt inte just nu vad jag tycker om det här med allt vad "dagisvärlden" innebär. Vet också varför jag känner mig så splittrad, jooo det är ju såklart för att det är min lilla mini prins som jag fött ut och älskar oändligt och om något skulle hända honom oavsett om han bara klämmer fingret i dörren eller ramlar ner från en sten eller får sand kastad i ansiktet i sandlådan ja oavsett hur stor eller liten händelsen är så tycker jag inte om det, jag vill ju finnas där ❤️❤️❤️. Shit vad jag är töntig!!! Hahah hoppas ni förstår att samtidigt som jag tänker, tycker och även skriver detta tänker jag att jag är mega fjollig och vet att dom kommer ta hand om honom jättebra! Dagisfröknarna på Heimers avdelning är toppen! Iaf än så länge 😉. Sen är han ju en mammagris, utan tvekan, alltså ni anar inte haha! Man kanske inte alltid kan tro det då han i större sällskap är väldigt framåt och inte speciellt blyg men mamma är alltid mamma ni vet 😉.

Jahopp, den jobbkvällen gick fort! Blir så när man jobbar med rätt folk 😄. Idag när vi var på dagis kände jag bara "shit dessa fröknar har det tusen gånger värre än oss på äldreboenden... Hur kan jag ens klaga??!!". Så tänkte jag men självklart tog jag tillbaka typ 30% av den åsikten direkt när jag klev innanför avdelningen på mitt jobb idag. Ny boende som inte ens går att beskriva vilken energi hon sög ur alla... Både personal och resten av de andra boendena var helt slut och ja vad säger man? Välkommen till Lillsjögården. Juste vi kallar ju pensionärerna för våra kunder nu för tiden, ursäkta mig 😉. Så min kväll var kaosartad i början och jag ångra nog varje sekund att jag kommit till jobbet MEN sen lugna det ner sig. Puuuuh! 
På vägen till jobbet hörde jag på radion att det var ju såklart våffeldagen idag. Hade helt glömt! Och gissa vem som hade gjort våfflor till oss när jag kom hem ❤️❤️❤️! Är man bortskämd så är man! 
Ja såhär såg givetvis inte mina våfflor ut utan dom hade en aningen mer jordgubbssylt och grädde på sig 😉.
Alltså något jag fått cravings på så är det först och främst nudlar igen som sist... Men även avocado med salladskrydda på... Fan ta dig Fahmida.... Hahaha ❤️❤️❤️! Aaa så kan det gå. 

Kommentera här: