Tiden flyger iväg

Ärligt talat jag vet verkligen inte vart denna vecka tagit vägen? Fredag imorgon liksom???? 
Dagarna har gått in i varandra så just nu minns jag inte ens vad vi gjorde i måndags. Illa! Haha. I tisdags åkte jag och Heimer till Martina och Leo 😄. Heimer däckade i bilen påväg hem vilket säger allt 😉. 
Igår var vi i skolan hela dagen, JUSTE jag och min vapendragare klarade omtentan 😄😄😄!!! YEAY! Så skönt att det blev gjort! 
Och idag hör och häpna har jag och min andra hälft gymmat. Japp, faktiskt helt sant! Så skönt! Känner mig dock lite slut i höfterna hehe, men det är sånt man får ta i den här branschen 😜. Vi passade även på att handla innan vi drog hem, vädret har ju varit på topp idag.
Var sedan ut med dessa tre i skogen och Heimer ramlade in i nässlorna... Lillen då haha ❤️. Men smörjde på en aloe Vera gel och smack var det onda borta 😄. 
Han somnade utan vaggning eller välling för en stund sen vilket är ytterst sällan... trött grabb med andra ord❤️.
1 Alice:

skriven

Härligt att tentan är avklarad! Haha MINA höfter klarar inte ens en löptur... XD

Kommentera här: