No baby yet!

Är härmed (okej inte riktigt men typ 😉) färdig med praktik period 1. Jag behöver iaf inte åka till Sandviken något mer! Woop woop! Och jag kan nu tillgodoräkna denna period även om jag skulle ta uppehåll nu när bebisen kommer och köra igång i vår igen. 
Känns riktigt bra, jag har ju gått och varit lite halv nojig om hur det skulle gå med höggravid mage och praktik men det har gått bättre än väntat. Helt sjukt vad dessa veckor gått fort! Och jag tror jag går på högvarv för visst jag är trött men trodde aldrig att jag skulle vara såhär "pigg" i slutet... undrar om det är så att man liksom "måste" vara pigg? Med Heimer hade jag ju bara mig själv om dagarna att pyssla om och visst Selma men går ju inte att jämföra med en vild Heimer nu Hahah! Denna graviditet har ju varit lite annorlunda på den fronten. INGEN RAST INGEN RO! Får sova i graven som det ser ut som nu. Hehe. 
Åååh lilleman vem är du ❤️❤️❤️????
Jag har inte avslöjat några namn här ännu va??? Hihi. Vi får se vad det blir 😉. 
Nu ska jag dö i sängen. Hoppas på en natt där Heimer sover och inte vaknar mitt i och jollrar och pratar och har sig... Puss ❤️.

Kommentera här: