154 dagar tills vi kan andas ut.

Go'kväller! Min kärlek fyllde 28 år igår ❤️. Redan vid kvart över sju "smög" jag och barnen in och sjöng för honom. Heimer var så söt när han öppnade dörren och sa "taaadaaaa!!". Goa unge ❤️❤️❤️.
Han fick en efterlängtad whiskey flaska och en pannkaksspade som han önskat sig. Han har gått och svurit hela sommaren över att han inte haft någon bra whiskey hemma hahaha.

Jag åkte igår med Sanna och gjorde fransarna igen! Blev jättenöjd dock gjorde det banne mig ont denna gång haha. Så låg väl där och önskade att tiden skulle gå fort. Men det klassiska "vill man vara fin får man lida pin".
Rickards föräldrar var även över på mat och fika. Vi fick en snöslunga i present och den lär komma väl till användning 😃!!

Idag var Heimer på dagis, hans schema har strulat vilket är frustrerande och ja jag vill inte vara den gnälliga och otrevliga föräldern. Alltså självklart behöver man ju inte vara det, man kan förklara saker och ting på olika sätt men ja. Det löser väl sig 😃. Det är liksom inte optimalt att han är hemma och jag pluggar. Dels känner jag mig som en dålig mamma som inte underhåller honom och dels får jag inget gjort då han kräver mycket. Thor kräver såklart också mycket men på något sätt roar han sig bättre själv längre stunder plus att han har sin sovstund på förmiddagen. Därav hinner jag få mer plugg gjort om bara han är hemma, sen har ju såklart han sina mindre trevliga dagar precis som alla andra 😉😜.
Hursom, efter dagis drog vi mot Märsta för att ta en fika hos Rs mormor och Bosse. De flyttade innan sommaren men vi har inte hunnit varit dit efter att de kommit iordning. Sen åt vi mat hos Rickards föräldrar och firade att han nu äntligen fått sina slutbetyg ❤️😄!!! Haha 9 år senare! Är stolt över honom och oss, vi är ett jävla bra team ❤️. Fan vad vi svurit och kämpat under de senaste året 😂. Jobb, plugg, barn, hundar och allt som det innebär. Nu återstår en kaotisk höst innan vi kan andas. 154 dagar!!! Vi har nog hittat ett boende, har mejlat osv så får se. Humorn i det hela är att Rs familj bodde i just detta hus Hahahah... Vad är dem oddsen!!!???? Men ja vi har kikat på andra hus med 😊.

Imorgon ska jag och Thor på mamma/barnträff med mina gamla kollegor som har barn i samma åldrar 😃. Så kul ❤️.

Snart sitter vi där i en varsin solstol, barnen bygger sandslott, hundarna ligger utslagna under parasollet och vi har en varsin iskall bärs i handen. Livet på en pinne! Gotta Love IT!

Kommentera här: