MAY THE FORCE BE WITH YOU

Har inga ord om vissa människor på denna planet. Eller många mindre fina ord finns att säga men som inte är tillräckliga. Då är det banne mig illa! 

Vi har 2 pass kvar på praktiken, och som vi längtar!!!!! Vi har lärt oss mycket men samtidigt så har vi inte känt oss välkomna och det är så mycket annat som brustit med våra handledare att jag inte vet vart jag ska börja. Sorgligt men sant! Sååååååå glad att jag inte kommer jobba där!!!!! Att jag tog mitt förnuft till fånga och trodde på mig själv och sökte andra jobb också!!!! Blääääää på denna avdelning!!!! Vissa är jättebra som jobbar där ska jag tillägga men vi har haft otur. 2 av 3 handledare har varit kaos. Tur att vi haft varandra jag och Fahmida. Shit vad hade vi gjort annars??!!!
Nååå END OF STORY! 

Jag beställde en mugg jag ska ha på jobbet igår. STAR WARS såklart 😉😄❤️! 
Och sen Hahahah beställde jag en sjuksköterskebrosch som kommer ha mitt namn ingraverat på baksidan samt MAY THE FORCE BE WITH YOU 😂😂😂😂. Var tvungen 😂😂😂. Nördig som man är 😉😜. 

Skriv inläggstext 

Kommentera här: