Trött mamma

Har som sagt druckit extremt lite kaffe under den senaste tiden och igår på mötet så tänkte jag "äsch" så tog en kopp. Har sällan haft svårt att sova förut när jag druckit kaffe på kvällarna men igår haha. Jag var sååå trött men kunde inte sova. Vilket innebär att jag idag inte är så puggla 😉. Vaknade även imorse när R åkte till jobbet och kom såklart på att jag skulle beställa BHar ifrån lindex idag då de är Black Friday 😀. .. så tänkte att jag lika gärna kunde beställa då, klockan 04.50😂.... för sen skulle säkert nått gå knas med för hög belastning eller saker skulle ta slut, ja ni vet ju hur det är vid reor. Så jag hade svårt att somna om den, låg och vände och vred. Vips var klockan snart sju och Thor tände lampan... DAGS ATT VAKNA! YEAY!

Egentligen vill jag in till stan idag men det lär ju vara kaos? Känns inge kul med två barn haha. Rickard skulle köpa presenter till heimer efter jobbet idag så får se vad han hittar 😊.
Här hemma snöar det och vi ska klä på oss snart och ut och gå. Känner mig lagom pepp 😉. Tänkte börja julpynta lite ikväll och i helgen ska vi göra dumlekakor! Dem är heliga ❤.

Har försökt få tag på en mäklare och ska ringa snart igen, vi skan värdera huset igen för att kunna ta lunch renovera badrummen. Även om jag inte tackat ja till jobbet så vet jag ju att jag har det så ska tacka ja så fort jag har lite mer kött på benen angående andra jobb 😊. Alla mina klasskompisar har ju sökte och fått jobb för längesen typ haha inte alla dårå men de flesta. Bara jag som är seg 😂. Ni får ursäkta alla stavfel, skyller på mobilens sega tangenter och hel knasiga autocorrect. Värdelöst 😂😂😂

Kommentera här: