Ett mirakel skulle sitta fint, TACK.

Jag känner mig lite bitter och i en hopplös situation. Imorgon är det 1 vecka kvar till praktiken och det känns inte som jag gör annat än att må illa och nu har även foglossningen slagit till. Foglossningen kan jag ta, men att må såhär alltså hur ska det gå? Har spytt flera gånger under veckan som varit och i fredags när fahmida och jag tog bilen till skolan var det enda jag ville att stanna och spy men det är ju såååååå vidrigt så jag koncentrerade mig så in åt helvetet. Lyckades hålla mig och strax innan lunch gick det över. Igår mådde jag bra, halleluja! Men idag..... yes hela dagen har jag mått illa mer eller mindre även om det inte varit extremt hela tiden men som sagt man orkar ju ingenting!!!! Allt känns ju bara blääääää! Och så helt plötsligt känner man att nått är påväg upp och så måste man springa..... min vardag just nu därav denna tysta blogg.

Nååå nu ska jag sluta tjata om det. Livet rullar ju på och det finns alltid något att göra. Min familj var här igår och hjälpte oss att städa ur garaget osv. Blev super! Rickard jobbar hela helgen så vi är hemma här och roar oss bäst vi kan. Var ute för en stund sen i det fina vädret. Heimer lekte jättebra i sandlådan medan lillebror mest satt och åt sanden.... och blev såklart ännu roligare när jag sa "aj aj".
Jag har nog bara tittat på 1-3 program av "så mycket bättre" förut men denna säsong är jag fast! Vet inte varför, men gänget verkar ju dödshärligt! Haha jahopp nu måste jag gå och byta bajsblöja. Hejsvejs.

Kommentera här: