Ruskväder och cravings

Vädret är ju inte mycket att hurra för. Trodde vi skulle få se en glimt av solen men icke då... det började regna istället... IGEN för typ 511e gången 😂. Nån mer än jag som behöver en solsemester typ omgående?! Tänkte väl det 😉.

Jag har fått dille, craving eller vad man vill kalla det för på Polar knäcke!!!!! Yummy! Kan inte få nog av dem! Och jag har kunnat börja dricka min latte här hemma igen 😆. Alltid något 😊. Men mår fortfarande illa till och från.... hoppas det avtar snart är ju i vecka 13 nu sååå hallååå nu får det väl ändå räcka???? Hahaha....Ja jag är less på att må illa har gjort det nu i 7 veckor även om dem veckorna gått sjukt fort. Sen tänker jag på dem gravida som mår illa hela graviditeten och tycker inte så synd om mig själv längre tills jag inser att tänk om jag blir en av dem denna gång. Kill me. Hahaha ja ni framtiden får utvisa 😁. Jag menar hur hemskt skulle det vara att behöva gå ifrån på praktiken för att spy liksom? Eller att behöva tvärnita på E4:an för att hoppa ut och kräkas i diket?? Lovar att inte spy ner din bil Fahmida 😂😂😂. Gosh hoppas inte. Har köpt hem tabletter mot illamående och tyckte dem funkade i helgen när vi skulle på dop och jag mått piss hela morgonen och förmiddagen. Såååååå kanske finns det hopp trots allt 😉.

Sen en annan sak!!!! Walking dead har ju börjat igen, blev sjukt besviken på att de tog död på Glenn... buuuuhuuuu. Trodde faktiskt att de skulle göra annorlunda från serietidningen. Men nepp. Nåväl Daryl lever i alla fall än så länge 😅.

Kommentera här: