Hösten har redan knackat på dörren...

Att vara trebarnsförälder eller ja att vara förälder överhuvudtaget är intensivt och jobbigt ibland samtidigt som det är helt underbart! Därför behövs det tid för att få lite energi då och då 😄! Ladda batterierna helt enkelt 😄. Behövs inte så mycket för att göra det. För mig kan en latte och lite filosoferande ute på trappan eller i soffan ge mig extra energi. Eller som idag när Linnea och jag gick ut på promenad och fikade, ja sånt ger verkligen extra energi. Att få snacka om allt mellan himmel och jord ❤️😄. När jag tänker på det känns det lite overkligt att vi nu har barn i samma ålder (1 månads skillnad 😂). Vi var ju nyss två töntiga tonåringar 🙄🙈. Tiden går verkligen fort. 

Just nu är det mycket roligt på gång, kräftskivor, kalas och dop. Gillar när det är full fart. På söndag blir det kräftskiva hos oss med min sida av släkten. Vi ska fira mig och Rickard. Jag fyller 25 och han 29 snart. Helgen efter kör vi lika fast med Rickards sida 😄. 

Bara jag som tycker det känns som att hösten har knackat på dörren?! Buuuhuuu! Jag tycker hösten är mysig men känns ju inte ens som vi haft någon sommar så ja lite deppigt blir det. 

Kommentera här: