Mysiga sommarhäng

Denna sommar har jag verkligen tagit arslet ur vagnen och umgåtts med alla jag håller kärt! Samt träffat nya härliga människor! Det är ju ändå det sommaren är till för på något vis. Mysiga grillkvällar, massa fikadejter, strandhäng, poolhäng och att bara vara.
 
Idag tog jag Thor och Birk och åkte till Linnéa i rasbokil. Vi gick till badplatsen som ligger 2,5 km därifrån. Härligt att få gå och snacka skit! Så roligt att vi börjat umgåtts mycket igen. Har ju alltid varit hon och jag sen jag föddes hahah, dansat till Aqua och Bubbles, lekt med polly pocket, haft filmkvällar ihop, rest ihop och mycket mycket mer. Hon har alltid varit som min storasyster även om hon är min moster.
Sen jag fick barn har dels min tid till annat förändrats men vi har på nått vis "glidit" ifrån varandra då vi varit i olika kapitel i livet, det har ibland gått lång tid mellan varven innan vi träffats. Sen är det ju så att alla har mycket med sitt. Vilket har varit tråkigt, men nu när hon också fått barn och dessutom med bara 1 månads mellanrum så försöker vi träffas så ofta det går ♥.
Jag är så glad över att jag så många underbara människor i mitt liv.
 
 

Kommentera här: