Lekdejt och julgodis

Idag hängde jag och Birk hos kusin Nils ❤️. Vi åt god carbonara (en av mina favoriter 😍), gick promenad, fikade äppelpaj och snacka massa. Precis som det ska vara 😄! 
(null)

Välbehövligt! När jag kom hem mös ja ner mig 
soffan med barnen som var extra kramgoa då jag varit borta haha! Är ju större delen av tiden med dem så de hinner ju aldrig riktigt sakna mig 😂 . De fick även jullov förra veckan😱🤣. Så nu har vi härliga veckor framför oss ❤️. Vill ha snö så vi kan få åka pulka osv ordentligt! Får se om tomten kanske kommer med lite snö... tomten får också gärna komma med en resa typ till hmmm Bahamas? Hawaii?? Yes please! Give me give me!! Lite (MYCKET) sol och bad hade inte skadat. 

Snart är det ju faktiskt julafton, vilket ingen kan ha missat 🙈. Barnen är eld och lågor! Eller mest Heimer 😄. Han är även inne i en period där han leker att ALLA fyller år hela tiden, så han sjunger och kommer med presenter "mamma fyller år" ❤️😍😍 ! Jag fyller tydligen "gammal" när jag frågar hur många år jag blir. 

Får se hur lyriska de blir på julaftonsmorgon 😍


I söndags kom mamma och Johan över och bakade julgodis. Pappa kom också 😄. Blev riktigt gott! Vi gjorde daimfudge, rocky roads och tryffel med salta cashewnötter 👌🏼. Daimfudgen var läskigt god! 

(null)

Kommentera här: