Nu sååå!

(null)
Fick hem den rätta klossen nu till denna klosspyramid 🙈. Känns bra i mamma själen att det nu står rätt datum 😂. Eftersom jag lyckades skriva in fel när jag beställde. Bra där!

Idag när jag skulle tvätta gästsängkläderna så hade såklart vår husmus (husmöss?) varit där och bajsat, kissat ner och gnagt sönder ena påslakanet. Nu är det krig. Livet på landet 😅🤣.
Vi har ägnat början av denna lördag med att städa (känns som det är det enda jag gör 😂), tvättat och lagat mat. Pappa, Martin och hans tjej Jennifer kommer över snart och då blir det bland annat coleslaw 😍😍😍!! Sen ska jag göra centercheesecake till imorgon. Får se vad vi hittar på för efterrätt idag 🤔. 

Nyårsmenyn:
Vi ska äta mini langos till förrätt med gräddfil, rom, gurka, räkor, rödlök och dill på 👌🏼, potatisgratäng med västerbottenost, grillad ryggbiff och pepparsås till varmrätt och centercheesecake till efterrätt 🙈. Sen på det massa kex och ost, chips och dipp 😂. Får se hur vi kommer må efter allt 😂. 

Kommentera här: