Barnakuten

Det som såklart inte får hända händer! Min älskade unge ramlar ner från sängen, som han så många gånger gjort, men ställer sig nu upp och kan liksom inte gråta troligen för att det gjorde så ont (vad vet jag?). Armen bara hänger, helt slapp och vi får inte röra den utan att han skriker. Denna gosse har en väldigt hög smärttröskel och brukar bara skaka av sig om han gör illa sig. Vilket fick ju en att bli bara mer orolig... Gosh ville sjunka genom jorden. Mitt hjärta gick i tusen bitar 💔. Min älskade älskade unge, om jag kunde ta/tagit din smärta hade jag gjort det biljoner gånger om ❤❤❤. 

Det var bara att åka in till barnakuten på akademiska. Vi lämnade Thor hos mamma och kom till akuten ca 21. Fick hjälp ganska snabbt och var hemma igen till 03. Köpte givetvis donken på vägen hem 😂... var ju svinhungrig! Heimer var så duktig! Sen var det nog tur i oturen att detta hände på kvällen för han sov när dem gipsa armen vid 01.15 Hahah. Tur det då den sedan skulle ligga helt stilla i 20 min..... vem vet det kanske hade gått men troligen varit svårt 😂. Läkaren vi fick var riktigt bra vilket alltid är en lättnad. Och nu hoppas vi innerligt på att sprickan som han fick läker bra och att inga bestående men uppkommer ❤❤❤. 

Det pysslade vi med igår kväll/natt haha. 
Hoppas ni hade en bättre kväll 😉. Heimer var ju lagom glad när han vaknade upp med gips men nu går det bra 👍🏼... *peppar peppar*. 
Så idag har vi bara tagit det lugnt. Jag ska jobba imorgon igen och känner mig jättestressad över vår situation. Att Rickard har diskbråck och har väldigt svårt att ta båda barnen själv. Heimer går ju bra för honom behöver man inte lyfta men nu när han är hemma har Thor bara 15h/vecka. Vilket blir lite knasigt. Men vi löser detta som vi alltid gör. Känns bara jobbigt när man är ny på jobbet och behöver vabba var och varannan dag då Rickard har mer ont/är sängliggande vissa dagar än andra.......... men jag ska inte deppa! Finns så sjukt mycket värre saker. 

En helt slut liten viking som precis fått gips och en övertrött pappa 😂😂😂
Älskar dig oändligt ❤❤❤

Kommentera här: