Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?

Vi bor just nu i ett renoveringskaos, igen... var ju ca 2 år sen sist och har då verkligen inte saknat detta! Skitigt på båda våningarna och känns som att man städar och städar men inget händer 😂. Badrummen ska troligen vara klara på tisdag-onsdag nästa vecka, jag bönar och ber att det blir så! De har nämligen stött på en del saker som förlängt processen lite men vi får väl se. Flyttfirman är bokad till 6/3, men vi börjar flytta så mycket vi kan redan nästa vecka. Allt bråte vi har och de kartonger vi hunnit packa. Allt som inte ska vara med på fotograferingen ska bort, vi har en aningen tidspress då fotografen kommer på torsdag klockan 9 😅. Så nu går det undan! 
Kommer kännas GALET lyxigt med dusch igen... nu duschar vi i tvättstugan liksom, håret i sköljen och häller med hink vatten över kroppen 😂. Yes känns väldigt primitivt. 

I helgen som va gick jag på dejt med Mr. Lindroth ❤. Att vi aldrig lär oss när det kommer till att beställa lagom med mat. Vi åt på pizza hut, hade inga förväntningar för sist jag åt där tyckte jag att det var lite B. Men jisses vad gott!!!!! Tog bruschetta och tortillachips med dipp till förrätt, delade på en pizza och till efterrätt tog jag cookie dough 😍😍.... vi orkade inte mer än två pizza slice var så blev doggy bag och min efterrätt hade ju räckt till typ 4 personer 😂😂😂.... så den orkade vi inte heller äta upp. Tortillachipsen var bombade med smält cheddarost och guuuuuud vad gott det var! Men dem gjorde att vi fick matkoma innan ens pizzan hade anlänt 😂. Hursomhelst gick vi och mös på bio efteråt 💕. Skönt att komma bort från vardagen och barnen en stund, även om det är lika skönt att ha dem i närheten. Men ja ibland går man varandra på nerverna 😂. De små liven ett par riktiga vildar... tänk snart är dem 3. Dessutom triss i pojkar! Kommer gå vilt till här hemma om ca 1 år 😂❤. 

Kommentera här: