SJUKSKÖTERSKEEXAMEN

FÖR JAG HAR TAGIT EXAMEN⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!!!!!



Uppsatsen vart godkänd vilket betyder att jag nu är HELT klar och kan ansöka om min legitimation! Känns knasigt att det är över. Vad hände med tiden 😂? 

Hade en trevlig kväll igår med jättegod mat och god tårta som för övrigt såg för taaaaskig ut 😂😂. Nej den var faktiskt köpt... men vet inte hur de tänkte med texten och färgval?? Jag hade beställt med superman loggan och de sa att det var lite tajt om tid så de skulle se om de hann, visst. Och nepp de hade inte gjort någon logga 😫... men oavsett resten var ju katastrof 😂😂😂. Men huvudsaken den var god 😉.

Nu ska vi ta det lugnt under helgen, på måndag börjar allvaret. Jag börjar på jobbet och Rickard ska skola in Thor ❤. Min mini har redan blivit så stor 😫❤. 

Kommentera här: