Mannen i mitt liv

Jag kan ibland vilja hugga av honom bollarna. Sparka honom där jag vet han tappar luften av smärta. Bara för att just HAN gör mig så förbannat galen. Ibland. Denna man firade jag 5 år med förra veckan ❤️. Han är en del av mig jag aldrig skulle vilja byta bort. Vi har sån sjuk humor han och jag. Vi är lika knäppa. Lika impulsiva och lika stora livsnjutare båda två. Eller okej han är nog snäppet värre 😂.

Det känns som vi alltid känt varandra och när jag tänker på att det nu är 5 år sen det där pinsamma ögonblicket inträffade som faktiskt fört oss till dit vi är idag... ja då känns det helt plötsligt så kort tid. Jag menar vad har vi inte hunnit åstadkommit under dessa 5 år? Mm livet är fullt av överraskningar. Många berg-och dalbanor har vi fått uppleva på vägen men det har ändå alltid varit du som hållit min hand, kramat om mig och funnits där när jag velat ge upp och skita i allt. 
Jag tror i många fall på ödet. Verkligen inte alltid men ofta. Det var definitivt ödet som förde oss samman än hur klyschigt det låter 😉❤️. KÄRLEK PÅ HÖGSTA NIVÅ. 

Pappa och Fanny passade H och T medan vi goffade Texas Longhorn ❤️. Birk sov hela tiden haha helt oväntat 😂. Han brukar som de flesta barn tima in maten 🤣. 

Kommentera här: