VILDA BARN

Jag har höjt min röst för mycket ikväll. Heimer alltså ja HEIMER.... det lyser bus i den unge och ni vet hur småbröder är, japp Thor ska minsann härma sin storebror. Dear  Lord. Jag skulle alltså försöka söva vilddjuren, alla tre, vilket egentligen inte är någon big deal men om den tredje skriker blir det plötsligt hundra gånger svårare 😂. Birk lugnade till slut ner sig och somnade. Sen kunde jag sjunga dem andra två till sömn efter lite motstånd. Japp dem hamnade allihopa i vår säng 😉. Lite trångt och varmt men ändå den bästa mysfaktorn. Rickard är ute med vänner och tar en öl, blir nog inte bara en öl där inte 😅. Men gudarna ska veta att barnen är hans imorgonbitti 😉.

Blev lite kaos precis innan vi skulle gå in nu på kvällen 😂. Jag jagade Heimer (han älskar det 😂😍) och självklart springer han i det enda hundbajset på tomten 🤣, så jag springer in med honom och tvättar, Birk ligger i barnvagnen och när jag kommer ut igen ser jag Thor hoppa på grannarnas studsmatta som INTE HAR NÅGOT JÄVLA SKYDD PÅ 😂😂😂😂. Ser framför mig brutna ben och olaglig körning in till akademiska. Birk skriker så jag tar upp honom och springer dit. Ska försöka få tag på honom... även han lyser upp i den där sablans busblicken. VAD ÄR DET MED MINA BARN OCH GÖRA BUS/HYSS???????????? Hahahahaha. Heimer hakar på för han vill ju såklart också testa deras studsmatta. Jag får iaf tag på Thor och drar ner honom och bär både honom och Birk hem. Väl inne på vår tomt märker jag att Heimer tagit med sig grannarnas fotboll.... får tag på den med till slut och ska precis sparka över den när jag ser Leia komma springandes super glad. Hon tänkte säkert "åååh matte vill leka med mig". Kunde ha slutat med en trasig fotboll vilket hade varit pinsamt. Nej nu ska jag sova. Är helt slut men så lätt att man fastnar vid mobilen när de små liven somnat 😅. Blääää. 

Kommentera här: