God morgon!

Visste ni att en valunge dricker ca 500 L mjölk om dagen 😮😮😮😮??!! Say What??? 😂


Det kan vara så att jag nördat mig framför Netflix igår och tittade bland annat på Mission Blue (ett måste!!!), why sharks attack och sedan delar av ett avsnitt av planet earth 😄. Älskar sånna här dokumentärer! 

Vi är uppe tidigt idag, Thor vaknade vid halv sju och nu sitter barnen med Rickard och äter frukost. Själv ammar jag Birk ❤️. Blir en hel del sittande när man ammar, är så glad över att min amning alltid funkat men jag har också känt mig frustrerad över att jag inte hinner göra något ibland 😅. Men att amma är mysigt ❤️. 

Vi ska snart lämna barnen på dagis och sen ska jag städa ur bilen. Ikväll åker jag och Birk med mina kollegor på restaurang och ska tacka av en kollega 😊. Ska bli trevligt! 

Äntligen är mitt hår i sin ordning 😄😄😄😄😄😄

Kommentera här: