Sakta men säkert

Man skulle kunna tänka sig att mitt liv står stilla just nu. Det är ju liksom dött här sååååå??!!! Hahaha..... men njaaaa så lugnt är det inte, det är tvärtom. Eller just nu sitter jag i soffan med en sjuk Thor som somnat ❤. Känns som han varit sjuk alldeles för många gånger under detta år, min lilla skatt ❤. Förkylning på förkylning. Nu har han feber också och är inte alls sig själv, svider i mammahjärtat. Rickard var ledig idag som tur var men imorgon blir jag nog hemma och vabbar. 


Vi har inte kommit iordning här hemma än. Eller det börjar väl ta sig men fortfarande mycket kvar att göra. Och just idag känner jag mig totalt slut, vi har inte fått sova ordentligt sen i fredags natt. Thor har hostat och vänt och vridit på sig, det känns idag kan jag säga 😂. Så att vara hurtig och ta tag i en ny kartong finns inte på kartan. Mamma och company kommer till undsättning i helgen ❤😄. Då ska vi försöka få lite gjort. 

Längtar oändligt tills jag går på mammaledighet!  
Börjar som sagt bli tungt nu med bebis i magen 😂. Men annars rullar jobbet på. Känns så sjukt när jag tänker på att jag nu är sjuksköterska. Har jättebra kollegor och just nu är jobbet perfekt för mig. Dagis ligger över gatan vilket bara det är grymt och värt så himla mycket. 
Börjar sakta men säkert komma in i min yrkesroll men jag har mycket kvar att lära 😅. Och färdiglärd blir man väl aldrig 😉?


Kommentera här: