Babbel

Vilken dag, vilket väder!!!! Jag kände mig på topp för lite byggande av utemöbler, så körde igång med det och Thor hjälpte till hehe men sen var det såklart två hål som var för små så skruvjäveln ville inte gå in... klockan tickade iväg och vi var tvungna att åka för att sälja vår gamla studsmatta. Skönt att bli av med den! 

Rickard har fått tillbaka diskbråcket därav lite kaos här hemma. Visserligen har vi kaos mer eller mindre ständigt men nu är det lite extra. Den mannen måste ha jävligt mycket otur eller så har han gjort alldeles för mycket jävulskap tidigare som slår tillbaka nu 😂. Vet dock inte vad jag gjort? Måste varit en hemsk människa i mitt tidigare liv eller nått??? Äsch. Finns tusen saker som är värre. Men jag blir ju så rastlös i kroppen om jag inte kan göra saker. Med tre småbarn varav en som bara äter bröstmjölk så är det inte bara att tex åka in till stan. Eller jodå hur gör mammor med 13 ungar? Inte fan vet jag deras barn kanske är änglar... mina är inte alltid det 😂. Vet inte om det är vi som misslyckats eller om det bara är så att våra barn är busiga och vilda på en galen nivå? Vad vet jag. Ibland sköter dem sig exemplariskt och ibland verkligen inte. 
Men lika mycket för det älskar jag dem biljoner gånger om ❤️. Men som sagt. Jag känner mig lite låst just nu. På tal om ingenting, smörjde in vildarna med solkräm och jösses vad jag vill åka utomlands nu 😂😄. Massa flashbacks! Inga måsten, bara bada, äta god mat och chilla med livet! Barnen skulle älska det! Vi får se när den dagen kommer. Känns som Birk behöver bli iaf några månader 😄. 

Igår satt vi ute och åt glass ❤️. Våra svarta små utemöbler som jag köpte förra sommaren är perfekta för barnen 😄👌🏼. 
Ska ut och busa av Heimer, orkar jag göra våffelsmet och grädda ute? Heimer älskar ju att laga mat ❤️

Kommentera här: