Vimsig mamma

(null)
Rickard skickade denna bild till mig, Hahah så små Heimer och Thor va!! Och jag ser också mycket yngre ut 🤣. Ja tre barn sätter sina spår minst sagt!!!!!! 



Vad irriterad jag blir på mig själv. Går runt och vaggar Birk i vardagsrummet och kollar på klossarna jag köpt till barnen som står på tavelhyllan och märker att jag skrivit FEL..... Birk är tydligen född den 9:e maj och inte den 10:e.... Hahahaha blir så less på mig själv!!! Och att jag inte tänkt på det, eller ens märkt det?! Nåja, mejlade dem och fråga om man kunde beställa endast den klossen. Får se vad de svarar. 

Vi har sjukstuga här hemma IGEN. Jag orkar inte, är helt slut. Har inte sovit de senaste hmm är det 2-3 nätter jag har tappat räkningen. Vi har vattkoppor i huset. Yeay!!! Och verkar som Rickard har åkt på nått jävulskt också. Får se hur han mår imorgon. 
Finns ju roligare saker att göra än att pyssla om gnälliga barn och en man som är sjuk 🤣. 
Denna vecka är fullbokad varje dag framöver men ser ut som att planerna blir ändrade tyvärr. Känns som jag inte gjort annat än hållt mig hemma senaste veckorna pga sjukdomar. 

Vi får hoppas på att det snart vänder! 

Kommentera här: