Vinterland

Ute och går med hundarna som går bananas 😄. Vi har en riktigt bra promenadrunda där de kan vara lösa och bara röja! Ja förutom vildsvinen som härjar runt här det vill säga... förutom den lilla detaljen så 🤣. 

Birk är hemma med R så kan inte gå allt för långt. Dem andra två vikingarna är på dagis ❤️. 

Har börjat kolla om på Desperate housewives Hahah!! Och ni vet lynette, hennes 3 äldsta är ju 3 pojkar och jisses vad busiga dem är. Känner igen mig så mycket😂!!! Kan bara tänka mig hur det kan bli sen när Birk blir äldre 😂😂😂. 

Nåja, suktar redan efter en varm latte som jag ska fixa när jag kommer hem från denna promenad. Så härligt med snö!! Och plus i kanten att slippa duscha hundarna efteråt, YEAY!! 

Andra bilden är från igår när jag och barnen var ute och bland annat fotade till julkort som jag nu fixat hem. Har velat göra detta sen Heimer kom men ja det där med att ta tummen ur röven 😂😂... 

Kommentera här: