Ingen söndagsångest här inte!

Farligt med en ätardag, speciellt om den spårar ur lite 😂. Vaknade och mådde illa inatt 😂.... men kladdkakan var sååååå god och fika måste man ju bjuda på när man får gäster 🙈😉. Sen att vi "lyxade" till det med Max till middag (skippade Iofs läsken 🤔😂) och goffade massa ostbågar när vi kom hem... ja det behöver vi inte prata högt om 🙄

Tokigt det kan bli. Men sprang runt lite på Leos igår iaf 😊. Barnen var i överlyckliga när vi kom fram till Leos och Heimer var som en duracellkanin. Pappa hakade på också vilket var kul och vi ska kanske pröva på en hinderbana imorgon kväll i Uppsala om den kursen inte är full 😄. Kan bli nått 😉. Dagen igår var jättemysig! Att se sina barnens ögon lysa av lycka, ja det är oslagbart!!! Så fort Birk tar den där förbaskade flaskan (han är envis och mitt mammahjärta är för skört för att höra honom skrika för att han vägrar flaskan 😅) ska jag ta med Heimer på bio ❤️. Thor kanske får haka på men funderar på om han kanske inte kan sitta stilla särskilt länge om det inte är Greta gris förstås 😅..... får skicka iväg H och R på bio i veckan ❤️. Heimer älskar det!

Idag har vi faktiskt fått in alla dessa utemöbler och barnens lekstuga och rutschkana. Studsmattan står än så länge kvar. Rickard började klippa gräset så nu är iaf ena sidan klar 😂. Han och barnen var ut nu på eftermiddagen och letade svamp, de hittade nästan 1 kg Karl-Johan och lite kantareller. Själv gick jag ut på en PW och tro inte att vi stötte på ett SABLANS VILDSVIN!!!!!!! Hundarna började bli himla nyfikna och skulle in i hagen. Jag tog av mig lurarna och hör givetvis hur ett svin grymtar och har sig... jo jag vände Hahah och gick med snabba steg hem igen. Det var den power walken 😂. Har gjort benböj och magövningar nu så jag är helt slut... 😅. Birk skulle självklart vara med 😉.
Nu ska vi börja laga mat, coleslaw med kyckling 😍😍😍😍. Min man gör världens godaste 😍. 

Kommentera här: